meddelande till pygmellow 17:23

tja! jag vet att jag inte känner dig osv osv, och jag vill verkligen inte vara den som e den, men jag måste fråga. Jo sådär är det serrö, jag och mina vänner brukar hänga på götgatsbacken och dricka rödvin tillsammans samtidigt som vi tar bilder på det med vår gemensamma systemkamera. Allt det där är väldigt roligt osv, men ibland kan det kännas lite enformigt och rentutav uttjatat och därför har ljuset i mitt liv varit sedan länge ett abstrakt minne jag inte riktigt kan sätta fingret på när jag såg det senast, ända tills jag fick höra om ett fenomen sk. "Indieafton" vilket jag förstår, verkar gå ut på att bära chinos och andra pretentiösa klädesplagg. Men för att då komma till saken, så ryktas det om att denna indieafton var igårkväll och inte ikväll, vilket får mig att undra och för mig till den slutgiltiga frågan. Om indiekvällen var igårkväll, skulle du då inte kunna pallra dig ner till kungsan just denna kväll, eftersom att jag hört att du är väldigt indie så skulle det ju bli praktiskt taget samma sak som en riktigt indiafton! jag hoppas att du hör mina böner och skonar dessa efter behag. tack så mycket på förhand prettointelektuella hälsningar, din Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0