weei :D

åh kära bloggen hej förlåt för dålig uppdatering från bloggerska nr 2 men på senaste tiden har jag varit så himla BUSY. det har varit verkligen helt fullt upp, tex har jag varit på fågelskådning (såg en häger fladdra förbi, det kändes nästan som en hägring när jag såg den) och sen har jag fyllt läpparna med restaylane/botox (dom är VÄLDIGT plutiga nu) så har ajg samtidigt som jag plutat med läpparna, luftboxats intensivt till det triggande ljuden av några knorriga ackord. GILLAS! måste även tillägga att jag äldrig någonsin köpt något ätbart i singularis. tycker att två chipspåsar är ett minimum, men bara om det handlar om räkchips. fick skynda mig som attans för att hinna till den asiatiska mataffären för vad är en myskväll utan ett antal svällande räkchipspåsar? ;) tänkte mest fokusera på bilder denna gång så här har ni: fixar knorriga ackord :D hanna taggar inför matchen, till höger farsan som vann Smguld :D gotteligott me rälischipsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0