yulle

puh jobbig dag. jag har just kommit hem från magaluf 09 och måste bara skriva här i bloggen att det var GRYMT!!!!!!!! snart kommer jag även skriva till mina närmsta vänner att jag är hemma nu, på fajs, för då är det fördelen att alla andra också kan se det sen kan man skriva hur schvättiga alla är och hur brudigt allt var och så. men iallafall så har jag varit i europas partyhåla NUMERO UNO MAGALUF!!!! det började med att jag tog på mina lila shuttershades med strass och begav mig mot arlanda. väl där så blev jag så jävla full så sen minns jag inte så mycket men jag har en minnesbild av att jag var på grabbarna grus (europas schysstaste partyställe i europas schysstaste partyhål :P) och att jag dansade på borden i ett par neonrosa grabbarna-grus string och såklart, mina ärade älskade högt aktade shutters. sen har jag dj:at en del i sommar oxå. var tex på ung08 och spelade en remix på put your hands up for detroit och den lät precis som dom andra 10 remixerna av låten men SATAN vad bra grejer det är :D :D jag återkommer med mer uppdatering senast imårrn ja svär på mina shutters (å då är det ett löfte mer värdefullt än att svära på döden! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0