INDIE (som vanligt. tycker rubriken passar i ur och skur)

det får bli ett väldigt kort inlägg nu för [smygfars] är i faggorna som den smygiga patrullerande spejfars han är. har ett par riktigt fula tros på mig för jag skulle ta mina stjing rosa med snobben på såklart ;) men jag hittar inte trosen så jag misstänker att de kan va smygfars som lukt på tros :S sen så har jag såklart mina dr martin på fötterna :D lite svårt att smyga med dr martin på fötterna men vafan gör man inte för ett par tvättäkta dr martin :P 6 dagar kvar till julafton också, har sparat alla mina tros i en vecka å tänkte getill fars i julklapp. bra idé eller hur? det är sånahär veckotrosor med veckodagarnas namn på så man inte ska glömma att byta vilket e väldigt praktiskt för då har smygfars en ny tros att lukt på varje dag! no disappointment in the air för att vara lite english av mig. ska fan prodda nu. tror att nästa stora grej är aukustisk bastubamusik ackopanjerat av cello och mungiga, relativt minimal ljudbild med stråkar i grunden. GILLAS!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0