glas

HEJ! denna dags inlägg ska vara tillärat min gode vän och kollega karolina. Idag har jag alltså varit med karólina, men vistelsen tillsammans med henne tog snabt slut eftersom att karolina skulle ut på snoppjakt eftersom att karolina var ytterst snopphungrig och behövde lite snopp, och själv råkar jag veta att karolina kan få otroligt mycket snopp om hon bara vill efersom att alla vill ligga med någon som är en sådan hejare på att epelepsidansa till air war som karolina! idag har jag också fått reda på att karolina är en masochist, alltså en sådan som gillar att bli skadad, men detta gäller henne bara i sängen. hon gillar att bli strypt, smiskad och hon gillar att skära sig med en brevkniv under ett samlag, annars tycker hon att samlaget är ovärt. karolinas dröm, förutom rökrummet i gamlastan, är att få ha sex iklädd ett par latexstilettstöverklackskorsomärväldigtcoola. jag vet också att karolina är sadist, hon vill hänga upp sin separtner i handbojor i taket, endast iklädd en läderväst och piska honom med en ridpiska. nu vet jag inte mer men jag vet att detta är sant och detta blev ett väldigt tråkigt inlägg och jag ursäktar mig för det. jag är hungrig nu, har fått 100 kr av min farmor och jag funtar på att köpa mig ett par chinos (dock inte för att jag är ska äta dom utan för att chinos bara är jävligt värt och snyggt och mode och indie och sådär) och ett par torkde snoppar i vit hoklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0