illusioner och framtidsvisioner: intellektuella filosofier 2009 del 1

jag och min bloggkollega har skaffat oss varsin pojkvän. vi ska inom en snar framtid sitta i ett rökrum och ha vilt sex på biljardbord och äta gudomliga frukostar i köket och röka, iklädda enbart stayups, spetsunderkläder och sidenmorgonrock, och bara softa. sen ska vi på guitarherofest och coola gallerier och få samtal som ska bli sjukt dissade och man dricker aldrig aldrig juice utan bara vin eller kanske kaffe och sen ska man gå på berns och dra ladd på toan och jag ska läsa intellektuell rysk litteratur och vara expert på andra världskriget och bara gå klädd i fina kappor och höga klackar och se ut som en proper lodis från 60talet. nu råkar det vara så att denna gudomliga mentala bild endast är en illusion, eller snarare en dröm i utvecklingsstadiet, men fortfarande bara en dröm och en vision om en framtid som inte kan existera. dessa pojkvänner vet tyvärr inte ens om att vi existerar, vilket är ganska synd eftersom att jag är övertygad om att denne glada påge i rock skulle uppskatta de svallande känslor hanna utvecklat. det ska vara seriöst liksom men något annat som är helt sjukt seriöst fast tyvärr också en omöjlig framtidsvision såvida inte harry p lånar ut ett galet elixir är att man vill ligga med sig själv för det vore sjukt intressant men då är frågan om man ska vara två personer samtidigt för det vore sjukt roligt att ha penis/snopp/kuk etc men då skulle man vara sig själv i en manskropp men man vill ju ligga med sig själv och då måste jag fortfarande vara brud så det är väldigt komplicerat men ändå värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0