sex

hej, nu är jag här och tänkte skriva lite. och denna gång ska det inte handla om hur mycket jag hatar nyår eller hurvida mitt nyårslöfte handlade om att ta över hela pälsvästindustrin för egen ägo, utan detta inlägg ska vara tilldelat till alla mjölk -och gluten allergiker som ändå vill ha sex, alltså ett gulten/laktosfritt-sextips. jag fick iden när en sådan allergiker skulle vara lite kinky tillsammans med sin pojkvän, hon ville alltså slicka grädde från sin pojkvänns penis. detta var då ett problem för henne eftersom att grädde är laktos och att hon därför inte kan slicka det av pojkvännens penis. väldigt jobbigt för henne att inte kunna unna sig en penistårta och även om jag inte kan sätta mig in i situationen (eftersom att jag tyvärr inte har fått äran att vara en sådan speciell person som inte kan äta mjölkprodukter) förstår jag att det måste vara ytterst förargande. men då så vill jag bara påpeka att det faktsikt finns laktosfri vispgrädde på överskottsbolaget, som alla allerkiger kan vispa och sedan är det bara att kleta in det på penis. OBS! men får se till att inte vispa grädden för länge så att det inte blir laktosfritt smör.

heil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0