svensk fjällkultur och knark

Tja nu har jag taggat i exakt 14 dygn, 32 timmar, 8 minuter och 22 sekunder. det jag taggat inför är nämligen Idre 09. i idre ska jag inte åka skidor utan mest tänkte jag vara skönt full eftersom jag anser att det är väldigt värt att bli full i en stuga med massa klasskompisar och vara pinsam och spy på väggarna och så. något som är lite ovärt är att det kanske blir RANDOM bagcheck så dom kanske upptäcker min smuggelsprit som jag fixat. ivarjefall ska det bli väldigt spårat i idre och jag hörde att förra året på skidresan hade dom KNARKAT (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) oc nu är det någon som har med sig knark vilket är extremt jävla värt och spårat och galet. jag har inte så mycket kläder för i väskan ska jag mest ha sprit eftersom det är så sjukt värt med sprit. så tänktejag åka snowblades och trixa lite som en äkta jibber i mina stöööörda spårade knallrosa skitkläder men jag kom på att jag kommer vara så stört bakis så jag skiter i det. jag har införskaffat 2 paket marlboro light eftersom det är ganska coolt att ta bilder i skidbacken när man typ tar en cigg bakom en stuga för man är så bakis så man sätter skidbyxorna bakochfram så hörde jag om en kille som hade glömt sin hjälm för han var så bakis, så skulle han åka snowboard i puckelpisten och spåra för att han var så bakis, men eftersom han var så bakis så ramlade han tyvärr och flög rakt in i ett träd och sprack skallen och dog, alltför att han var så bakis. men det är ändå fett värt. kommer vara sjukt trött efter idre, men inte alls som efter raaamiis för det var trots allt fett värt.

puss hej vi ses i backen :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0