synagoga

TJA! vad händer? själv är jag på fest, eller inte fest, utan jag är på nattklubb. i berlin faktiskt, jag skulle åka hit och festa efter att jag hört att darin bytt ut sitt gamla pojkrum i vällingby mot ett JÄVLIGT HÅRT festliv i berlin. iallfall är jag här, ska sedan vidare till riga enbart för att lyssna på en skön technolåt som inte alls låter precis som en annan technolåt vilken också låter som en annan technolåt? aja ska vidare dit iallfall enbart för att lyssna på denna technolåt som spelas i riga exakt klockan 22.09.34, rigiansk tid dårå. det blir stört och jag måste tillstå att jag tycker att det är sjukt värt. VÄRT lix. sedan ska jag dra hem, kanske köra med några sköna raggningsrepliker som tex "ta mig inte på allvar, ta mig på kuken" vilken egentligen kanske inte funkar så bra eftersom att jag är brud ("nej jag är inte bjuden men jag är bjuuuudeeeeen", vilken är en replik jag alltid kör då jag försöker komma in på larööy utan att stå på gästlistan:S) och därför inte har någon kuk, penis, snopp eller med ett ord för att samanfatta så har jag inte ett manligt könsorgan, men nu tycker jag inte att denna raggningsreplik har något med mitt kön att göra, att jag är brud har absolut ingenting med saken att göra (ovärt) utan huvudsaken är att jag är så lyckad och att jag kan en sådan störd raggningsreplik och att den är mode, för mode är mode och så skiter jag i ifall jag har en kuk eller inte för MODE ÄR ALLTID LIKA VÄRT!!:@

AJA nu ska jag iallfall dra till debaser kanske, leta upp en farsa som kan fixa en bira och som kan betala mitt ladd, sedan ska jag dra ut på stan och krossa fönster med kristallkulor och sedan ska jag leta efter en syl som jag kan använda till det kokande spottet i skeden i mitt fönster..OJ, sa jag spott?!?! menade herion såklart, herro, horce, H LIKSOM! hehe man är ju inte färsk. aja är sjukt beroende iallfall men jag och detlev har kommit överens om att jag inte ska ta någon mer syl för att jag är beroende för att jag har redan tagit en och det är galen och ovärt att bli beroende liksom pallar inte spy över hela min vägg igen.

sär

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta måste bara fråga... denne detlev, ska man ta honom på allvar eller på kuken? :S

2009-01-05 @ 23:31:55
Postat av: Anonym

eh, ers nåd, ursäkta men äro det icke en gnutta ovärt att spy på sin vägg samt kaskadspy röd vätska över det sista heroinet man tänkte snorta upp? värt vs. ovärt :S

2009-01-05 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0