jiddish kosher kippa bar mitzvah hanukka sabbat shalom

sorry, idag blev jag trackad för min omogna frilla trots att jag är 16 barre och full kontroll över min hårstyling. när jag blir på detta extremt upprörda humör brukar jag blidka mitt humör genom att köpa smink. max factors cremepuff, heltäckande foundation och glittrigt solpuder från isadora får mig onekligen att må bättre, ja det är rentav som terapi! och istället för att ta åt mig av ombedd kritik är jag lätt stickig och säger att dom bara är osäkra. för det är dom ju. jävla avundsjuka svin alltså. men hörrni, sho. ska faktiskt muntra upp mig sjävl och tänka på att jag fått ha en hel undervisningsdag om förintelse och judendom. kan inte påstå att det var speciellt givande eftersom att jag under hela första timmen på läktaren trodde att föreläsaren talade jiddish, innan jag insåg att det var svenska, eller att personen möjligtvis slickade på mikrofonhuvudet. sen hade vi etik & moralfrågor, men läraren sa att jag kunde lämna klassrummet efter fem minuter då det framlagts att jag totalt saknar både etik och moral, och således förmågan att disskutera dessa frågor. men trots det har jag ett lyckliget förhållande efter bara 3 träffar och en kyss är det han o ja 4 ever<3<3 jag menar, att känna varandra har man ju hela livet på sig att göra, nu när man faktiskt förlovat sig med en plastdiamant vid 15 års ålder har man ju fastställt hela sin framtid och kan praktiskt taget våga sig på att ta steget mot det fulländade förhållandet (moksha) och skapa relationship på facebook, och kanske tillochmed ett hjärta efter personens namn (eller enbart första bokstaven i namnet om man vill vara lite mer diskret och mystisk) på msn. så det var väl det för nu, själv har jag fest och lyssnar på moonbootica med en hel och en trasig högtalare och dansar i mina babyrosa moonboots och försöker styra fest i min lägenhet men ingen vill komma för dom tror jag skojar. nu sitter jag här med discoboll och colan blir avslagen i bålen och popcornen kallnar och jag känner mig bara som den mest ensamma personen på jorden :( hejdå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0