after

okej. nu så har jag tagit det stora steget. jag känner mig inte bara som en ny person utan även som en bättre sådan. inte nog med att jag tappade så mycket hår att det räckt till årsförbrukning till kissies löshår så har jag även förlorat mig svettdoft, den doft som symboliserade min personlighet (luktar dock fortfarande en smula svett eftersom att det var så jobbigt att stå upp i duschen så länge samt gå tillbaka till sängen igen efter det att jag ännu en gång blev svettig. tavk gode gud att jag har något sem helst karaktärsdrag kvar!)

ja det var väl det, rekomoenderas! funtar på att kanske göra om det tom.

förövrigt vill jag att alla ska sluta härma mig. det var jag som handlade dendär satinjackan på ginatricot först och jag vet att ni köper den bara för att vara som mejj. sen så var det jag som blonderade mitt hår först och för att inte tala om de rosa läpparna. snälla sluta försöka vara som jag är, det är bara patetiskt. och sluta smygfota mig fan. chilla. påtal om chill så styr jag ett sådant hos mig imorgon. alla är välkomna, men tänk på att dresscoden är gina.

pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0