god dag bäste herr och fru glozie

jag har nyss kommit hem från en ytterst spännande och händelserik dag. inte nog med att man fick bjuda sin icke-rökande morsa på en cigg (kompistrycket), varit på 94-a lan söder om söder så har jag utöver det suttit och läst igenom gamla inlägg på detta forum för kärlek aka blogg. Jag har gjort en bister upptäckt, då jag kom underfund med att vi inte alls bloggar lika mycket som vi gjorde tiden då vi, ja, tiden då vi var lika sköna som vi är nu. jag såg en mening som jag fastnade för och den löd "jag bloggar mest bara då jag är upprörd" vilket jag känner igen mig i, vildigt mycket. Men det jag nu vill komma till, och då alltså den slutgiltiga frågan med detta inlägg, har vi blivit mindre upprörda på senaste tiden? Jag kan verkligen inte tro att det är sant, visserligen fans det väldigt mycket man kunde irritera sig på tillsammans på den gamla "goda" tiden, då vi dagligen fick stöta på snedväskor i brunt ormskinn (som för övrigt visade sig vara i plast:S), blonda ynglingar, glozizar (sho alla glozzar nu ska här proddas!), moppehandskar, vattenpipor, välkammade snedbenor och mycket annat upprörande (som tex rött läppstift på gymnastiklektionen som jag glömde nämna). Jag vet att världen inte har förändrats eftersom att jag stöter på dessa fenomen Dagligen, men har det kanske hänt som så att vi slutat bli irriterade? vad hände med kämparglöden och målet med att utrota allt ont (som downs och monki!?) JAG SÄGER SOM SÅ ATT ENADE SKA VI STÅ OCH TA UPP BLOGGNINGEN IGEN, PROPAGERA MOT VIDRIGHETER så att säga.
så nu fick jag det sagt.

som slutklämm på detta inlägg vill jag bara tillägga ett tack till gubben (som påminde ytterst mycket om en pastor) på tunnelbanan som påpekade att mina strumpbyxor var vita och mina ögon är bruna. tack på mycket för informationen, jag har på känn att en ny upplysningstid just har tagit era i historians tidsepok.
vill även tacka alla (med undantag för vissa) på södra latin för att ni är så sköna, det kanske inte hade något med sakinehållet att göra, men ville bara påminna er så att ni inte glömmer (schrooms i maten kan göra en lite förvirrad)

tack för att jag fick tala ut, yttrandefrihet roules:D:D:D:DD:D:D:D:S:S:SS:S:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0