skitsnack

Nu är jag trött på dig, din äckliga... Jag har aldrig träffat en så ovärd människa som dig. Innan jag träffade dig så hade jag aldrig kunnat föreställa mig, att en person kan vara så ovärd mot folk. Du träffade mig igår, och säger till mig "Karro, jag vill vara med dig, inte med Barro" viskade du i mitt öra, men jag ignorerade det lite, för just samtidigt pratade jag i telefon med en kompis, som älskar sahara hotnights, och kallade mig chinos-älskare osv. Så jag tänkte inte säga någonting tillbaka. För jag kan säga såhär, jag saknar verkligen inte dig. Jag var med dig på IndieAfton, och märkte redan då att dricka vin, röka lucky strike och snurra på dina objektiv hela tiden, verkligen inte fungerade för mig. Jag har växt ifrån det där, för kanske några timmar sen skulle jag gjort exakt som du sa, but come baby Jag har växt ifrån dig. Sen så iallfall igår, så satt jag och filosoferade och tog ett glas rött på f12. Liksom att jag startade min modeblogg före dig, och gjorde din modeblogg åt dig för att du så hemskt också ville ha en, du testade börja använda rött läppstift när jag hade mitt,och du sa "Jag älskart" men innan när jag använde det långt innan sa du "det är inte indie" och du började plötsligt älska chinos, och snedväskor och raybans utan glas när jag köpte det. Du började skriva i din modeblogg olika citat av Kafka och du skulle också heta fru topelius på bloggen, men nu kallar du alla våra kompisar som görsåhär nu låtsasindie, fastän du själv been there. Men som sagt.. Så funderade jag på att, när min modeblogg blev avstgängd hade du runt 12,000 besökare, och jag ca 21,000 besökare, och du bad om länkningar osv. Men då gav jag dig några simpla länkningar, typ när man klickade på ditt namn så kom man till din modeblogg. Och jag hade alltid ditt namn nere i hörnet så kunde man komma till din modeblogg. Men sen blev min modeblogg avstängd och mina besökare kom till din modeblogg då istället, för att hålla koll på alla schyssta dagens outfit, och nu när den kom tillbaka, så vågar du inte ens skriva att den är tillbaka på din modeblogg, och ge den en länkning pga du är rädd att förlora dina besökare. OSCHTEEK, kallas det. och sist jag berättade detta för dig så sa du "Ja jag ska länka dig och berätta att du officiellt är indie" Men då istället skrev du skit om mig på din blogg. Och nu igår så bad jag dig om samma sak, och berättade hur dålig stil det är pga hur många gånger jag inte länka dig när du kom hem från berlin och när du varit på the killers-konsert? Men då ska du självklart säga "Ja jag länkar dig, visst" men istället så när du kommer hem, så härmar du bara min stil och köper bara likadana blöjanpassade american apparel shorts som mig... SOM VANLIGT. Jag ska berätta en sak, som du ska ha jävligt klart för dig. Du brukar driva om att jag "luktar bajs" VILKET JAG VERKLIGEN INTE GÖR. Jag tycker om min bajsdoft, den är söt, och min kropp kan jag tycka att jag har för stora blygdläppar, men jag är jävligt glad att jag har dem så att jag inte är en fitta helt utan karaktär, som vissa andra. =) Aja, men nu vill jag bara ha tillbaka mina chinos som jag säkert aldrig kommer få tillbaka... Och sen kan du dra från mitt liv, så kan du gå till götgatsbacken som du bara snackar skit om hela jävla tiden. Väx upp. WHAT GOES AROUND, COMES AROUND ;) puss på chinosen

Kommentarer
Postat av: RUNJA

DRIVER DU ELLER, HÅLLKÄFTEN DIN FUCKING HORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-05 @ 03:54:19
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0