läs inte fajk

jag tänkte idag börja med att inleda detta till synes och till sinnes och till allt vanliga och tråkiga inlägg med att prisa mig själv och hylla mig till skyarna, då JAG, en simpel vanlig kvinnousling på 16 vintrar, fick den efterhängsna och vidriga, för att inte tala om fula och missanpassade kinesen med beatlesfrisyr, missanpassade tänder och prasselbyxor(utan ett casual adidasmörke) uppdragna över naveln att försvinna ur min bästa väns åsyn. Jag tänker inte lämna denna såkallade människa vid namn, men efter den målande beskrivningen tror jag icke heller att något sådant är nödvändigt. Nu ska jag bara prisa mig själv. åh vad du är duktig hanna osv osv. men det jag egentligen vill komma till i detta inlägg, som ovanligt nog kommer att vara helt humorlöst och bara kommer inehålla prisningar (mest då till mig själv, eftersom att jag är en av två värdiga människor i hela universum) och livsrelevanta frågor. Det jag undrar över är hur människor som är helt befängt missanpassade tror sig vara värdiga nog att prata med min bästa vän, som precis som jag är en av de två enda värdiga människor i universum. Att en så ful, tråkig, töntig och självömkande och värst av allt, O-POPig person kan få för sig att ragga på min bästa vän, som är en uppenbar övermänniska. Inte för att nu vara elak mot denna missanpassade kinespojke, nu råkar det bara vara så att du inte är värig henne och det måste du ju ha förstått själv, SÅ varför i all sin dar slutar du inte skriva då du uppenbarligen måste ha förstått att du inte är henne värdig!

så det var den frågan. nu vill jag bara berätta lite om mitt enkla och spartanska liv som jag just nu lever ut uppe i sundsvall, och jag funderade nyss på att kanske göra en top 10 lista med 6 punkter men kom på att detta var helt onödigt då jag inte är på något som helst bra humör. det enda jag har gjort här uppe i sundsvall i 2 dagar är att skicka sms. när nu mina vänner tycker attd et börjar bli tjatigt att jag inkräktar på deras sommarlov med, enlig deras mening, irrelevanta sms som innehåller någon fråga i stil med "hade du en bäver när du var liten", "ska vi ligga" eller den klassiska "skulle du vara kompis med mig om" - där man sedan lägger till någonting man funderar på, som tex "skulle du vara kompis med mig om jag var en soffa", "skulle du vara kompis med mig om jag var en trägroda" eller "skulle du vara kompis med mig ifall jag var en söndertrampad haremsbyxa". alternativen är många. Men nu, när mina vänner tillslut har slutat svara på mina frågor och slutat ge mig någon som helst respons eller tecken på liv så har jag vänt mig till en tjänst där man tydligen alltid skulle få svar. Jag har nu börjat skriva mina frågor till nummertjänsten 118100, även om det är dyrt (jag är schteek) så är det värt det för nu måste man uppenbarligen få betalt för att prata med mig.

ja det var väl allt egentligen, helt onödigt att läsa så läs helst inte, jag var bara så uttråkad. er tillgivne och högaktige bajspackarinna

juste måste bara tillägga att det är fett skönt med folk som kallas bajspackarn av sina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0