om jag var lite mer indie skulle jag gå estetlinjen på södra latin :(

Karolina den Underskiöna af SveaRike har under dagen, och många andra dagar, faktiskt lyckats tilltaga sig riktigt spännande aktiviteter. tec har deichmanns skoutbud noggrant granskats även om så kan konstateras att 99 procent av skorna ser ut som någon form av sko anpassad för mongoloider/sko tillverkad av mongoloider/sko som är designad av en mongoloid för en mongoloid som tillverkats av en mongoloid. sen vet jag väl inte riktigt varför jag skulle skriva för jag har som vanligt absolut inget av värde att säga men vi har som policy att mest skriva när vi är arga eller vid "special occasions" som man säger på engelska. och nu är ett utomordentligt bra tillfälle att påpeka att min vanligtvis rödflammiga hud även fått någon slags nässelutslag (eller "hives" som man säger på engelska, som i den lite tuffa hårda och mycket mycket galna unika rockgruppen the hives, men nu är det inte kostymklädda sångare som pryder mitt ansikte utan något utslagsliknande som sagt.och om gruppen the hives skulle jämföras med utslagen så kan konstateras att jag skulle ha utslag överallt livet ut hellre än att lyssna på the hives. NOG OM DET) som sagt det jag skulle komma till var att trots att något roligt ibland händer i mitt liv, så förstörs den glädjen allt oftare av en person vid namn Kristian. kristian har jag träffat en eller kanske 2 ggr. kristian skriver alltid sms i stil med "tja vet du fest imorrn lr" eller kanske "tjo vet du fest ikväll lr" eller varför inte klassikern "vet du fest ikväll". trots att jag alltid svarat kort och gott nej. eller inte alls, fortsätter denna person att fråga. denna kristian från norrköping och hans sms gör mig så jäääävla arg för tionde jävla gången NEJ JAG VET INTE FEST OCH OM JAG VISSTE FEST SKULLE JAG ABSOLUT INTE BJUDA MED DIG PÅ FEST ÖVER MIN DÖDA KROPP!!!!! vafan skulle jag göra det för? kan itne folk förstå att jag enbart gör saker om jag tjänar på det. och hur ofta vet man en fest där man får ta med typ 300 pers? för det finns lätt 300 pers jag skulle kunna bjuda framför kristian. tex munspelsmannen eller fiktiva figurer som boxer-robert på tvreklamen skulle gå före kristian. så nog om allt hejdå skit ner er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0