kiss och bajs

Jag dör. jag vill ha kompensation för att allt är så jävla jobbigt. som ungdom blir jag speciellt drabbad och extra utsatt för den ekonimiska globala finanskrisen/recessionen som kommer leda till en DEPRESSION inte bara i ekonomiska termer utan även i mitt liv bla bla bla fucking fuck. utan pengar kan man inte köpa cigg och prickiga kläder och huvudvärkstabletter och fluffiga kuddar att sova på. jag är ett barn och jag hatar att vara ett barn för när man är barn får man inte göra något rolig och det är stressigt att inte gå på ficks @ F12 sista sommaren och att missa marcel fucking dettmann på office och att tillochmed vara för fysiskt och socialt missanpassad och outvecklad för att hamna på under20listan.
sen när blev det attraktivt att framhäva en cameltoe och ett par enorma mammatrosor i ett par blekta utsvängda jeans? fan vad arg jag blir. hanna jag saknar dig. är du hemma? jag orkar inte hämta telefonen. telepatera med mig ditt cp. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0