SNAAAABBT

alla the office och detroitmedlemmar tack så  mycket för den fabulösa galna störda technofesten i lördags. tack för att vi fick ta del av en avtrubbad basgång från undersidan av en stålgrind och tack för att vi fick fly från bevakningtjänsten. tack så mycket för att vi får stå ut skammen att bli nekade i dörren trots att jag vi taggat och står på listan. tack TACK för att jag har fixat medlemskap och mailat coh klickat på länkar och fixat pengar och åkt och gått en lång fucking jävla väg för att INTE FÅ KOMMA IN. fast jag kom på varför, det handlade inte om något leg utan det handlar om att jag inte har en snabb fjäderoutfit med snabba fjäderbyxor och snabba fjäderskor och en snabb fjädertröja och en snabb fjäderbasker och ett matchande svettband med fjädrar som är jääävligt snabbt och att jag inte är vän med herr topelius up in tha mix så att säga. men det gör inget för jag är oscar jerling och just nu är jag upptagen med att äta pasta och tagga till basketmatchen med massa kolhydrater och det är iaf ett par jävligt snabba brillor vera har och om brillorna skulle tävla i ett race är dom antagligen så snabba så dom vinner över alla trimmade sportbilar. fast om man inte har varken snabba outfitar eller brillor eller är dj eller lirar basket, men däremot har ett leg på 23 kan man alltid dra til morfar g och ta en bira men aa tack och hej det var allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0