snabba listor och PEACE! tja lr?

hei(L)!
det är jag här, om du trodde att det var någon annan så har du fel för det är iallfall jag som skriver :)

idag hade jag tänkt skriva några, förhoppningsvis snabba, listor på olika, förmodligen snabba, saker.

top 10; favorithalsband!

1. mitt absoluta favortishalsband är det som det är ett peacemärke på, vilket jag med stolthet bär för att visa upp för världen att jag vill ha fred (skulle aldrig göra något sk arbete eller hjälpa till med pengar för freden osv, utan jag bär istället stolt mitt halsband och hoppas att det är en bra insats för freden på jorden)

2. ett annat halsband jag tycker mycket om är halsbandet med ett hakkors på! det bär jag med stolthet för att förmedla till min omgivning att jag vill bli av med alla judar och romer, samt longboardåkande niggerkillar med adam tensta-stil! =)

3/4. Jag tycker även mycket om mitt beiga halsband med ett par uppkavlade chinos på från gina tricot! men santidigt kunde jag inte riktigt komma överens med mig själv om vilket halsband som skulle komma på 3e resp. 4e plats, eftersom att jag även har ett annat sk "byxhalsband" som föresteller ett par haremsbyxor, även dessa från gina tricot (eller som vi rutinerade indietjejer säger, "GINA"). dessa två halsband bär jag med stolthet för att kunna förmedla till omvärlden att jag är en modemedveten men endå personlig tjej som gillar värda halsband, men framför värda halsband med värda byxor på!

5. mitt halsband med en liten sköldpadda på, detta bär jag för att förmedla till omvärlden att jag har ett halsband med en skäldpadda på!

6. Mitt halsband med en morfar på, detta halsband bär jag med heder och stolthet för att bevisa för alla där ute att jag varit på morfar ginko!

det var min topp 10 med mina 6 favorithalsband!:D

TOPP 10; snabba saker

1. det absolut snabbaste och mest värda är faktiskt fjädrar, och inte vilka fjädrar som helst utan det ska promt vara en snabb tröja med en jättejättesnabb sjäder på (fast egentligen är det inte bara en snabb fjäder för det är en påfågel med ett jättelitet huvud som säger heii men det är en jättesnabb kombination!



SÅ nu har jag gjort två top 10 listor till er 10000tals läsares ära. och om ni säger något dumt så är det bara för att ni är avundsjuka för att ni inte har en lika snabb blogg som jag har:O:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0