bärghajn?

haha tack man fan najs tips det där med berghain låter som nåt riktigt dunkigt å najs ska bocka av de nästa gång man e i berlin alltså fan synd att du inte hann förbi men det var kul där, även fast du inte var där sa du? aa haha fan va bra! ;D ska ju ändå dit nästa lov å lovet efter de så får dra förbi de där dunkiga stället berghain då, ska bocka av det som sagt när jag är där nästa gång. men techno det är ju typ allt som är inte gjort med gitarr alltså jag gillar inte techno så mkt bara kanske daft punk men dom gillar alla FÖR DET ÄR TECHNO HEH :D så gillar jag också sån techno som crystal castles för det är absolut jättetechno det är lika techno som mozart som för övrigt var ett jävla geni den killen. men bara man gillart så är det lugnt. inte för att tjata om berlin eller nåt men om nån ska dit före mig och kanske hittar någon cool tygkasse med nått coolt tryck på så vore det skoj... det kanske är lite av ett intärn skämt men jag stavar rätt bra. puss nu ska jag gå och inte äta kött till middag, sen ska jag inte ta mig en stänkare framför tvn och sen kanske jag inte drar en fet lika kola från kuken på en neger. dvs jag själv. ska däremot prodda nåt coolt hiphopigt och gangstrigt som är en förebild för alla små hiphopkids där ute som vill vara coola men ändå på rätt sida av lagen. ps behåll klistermärket med storleken på gangsterkepsen! det är tydligen äkta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0