hatkärlek

eftersom det mesta på denna jord är av en karaktär som gör mig mer eller mindre hatisk tänkte jag att det förmodligen är enklare att göra en lista på saker jag INTE hatar! jag älskar att duscha och tvätta håret när man plågats av sin egen odör för länge. jag älskar klänningar. jag älskar ränder och prickar. jag älskar minimal techno. jag älskar tech house och jag älskar microhouse. jag älskar glitter. jag älskar enhörningar och jag älskar saker som är popiga. jag älskar ballonger och jag älskar regnbågar. jag älskar böcker. jag älskar bira. jag älskar ossi. jag älskar feta högtalare. jag älskar kaffe. jag älskar mixerbord och synthar. jag älskar snubbar som älskar mixerbord och synthar. jag älskar snubbar som älskar mig. jag älskar eyeliner. jag älskar sommaren. jag älskar att vara bäst. jag älskar skor med galen klack. jag älskar när folk juckar mot min rumpa. jag älskar att stänga av ljudet på mobilen och få sms som man blir överraskad av. jag älskar daim. jag älskar hanna. jag älskar ryssland. jag älskar hitler. jag älskar folk som håller käften och jag ÄLSKAR folk som låter mig va. sen måste jag trots allt skriva några grejer jag hatar ändå: jag hatar hatar hatar hatar HATAR alla äckliga horklubbar med trianglar och sköna namn som skapar en facebookgrupp och tror att dom är något bara för att dom väger 50 kg och har fula platåskor och svarta påsar på sig och silvriga halsband och ser ut som bögiga bögar och har jävligt mycket undercut och ändå spelar sjukt äcklig musik och blir helt våta i trosorna/kommer i brallan för att det är så JÄVLA HIPPT ATT HA EN ÄCKLIG JÄVLA KLUBB MED EN TRIANGEL!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

jag älskar legoman

2010-05-10 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0