barn

Jo ska tillägga att det är jävligt jävligt intellektuellt som mod att radera en tråd som mycket tydligt i rubriken handlar om vart man hittar grabbar, och sedan försvinner tråden pga att han uppfattar det som en spy-galla-på-hipsters-tråd (vilket inte vore otroligt men faktiskt inte fallet idag). Och som pricken över det jävla iet så när jag påtalar misstaget i ett mycket trevligt och korrekt meddelande, så tar han tillbaka tråden MEN lägger till en sak. så från "Bajs, var är ni?!" ändrades rubriken till "wwwwwöh vart är ni?" HELT UTAN MITT SAMTYCKE! nu kommer det alltså se ut som att jag, med min användare, skrivit denna oerhört korkade rubrik som inte alls passar till ämnet eftersom jag tydligt klargjorde att jag inte vill ha en "valig karl" utan en brunstig knullsugen slagsmålsvild huligan i adidas prassel eftersom jag tycker det är jävligt sexigt!!! istället får man nu såklart massa skit från andra användare som tycker jag är dum i huvudet som associerar vanliga karlar med juggehuliganer. blir så jävla arg och funderar starkt på att skicka ett till argt meddelande. fan kan dom låta mina jävla inlägg ba va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0