"

en sak som jag hatar väldigt väldigt mycket är Nöjesguiden. jag skulle vilja taga "Margret Attladottir" och hennes så stolta icke-svenska redaktion och... jag vet inte ens vad jag skulle vilja göra med nicholas ringskog ferrada-noli vilket nästan låter som ett väldigt ironiskt namn men då kan jag tala om att det är det faktiskt inte utan så heter han. "Margret Attladottir" skriver i sin "ledare" i sin "tidning" att hon tycker att allt svenskt alltid känts lite oskönt.men då kan jag tala om vad som är oskönt. jo varsågod this one goes out to you you fucking cunt YOU ARE OSKÖN!!!!!!!!!!!!!!! hon tycker att sverige är ett fantastiskt land för att vi kommit så fantastiskt långt med jämställdheten. hennes lilla ledare är så oproffsig, ointelligent, menlös, inkorrekt och vidrig att jag inte ens kan beskriva det, och då är jag ändå en väldigt bra skribent (när jag vill. på legoman kör vi lite mer rakt på sak, blir bättre och mer spontant = ÄKTA då. på tal om äkta är ju vintagehiphop jävligt äkta). dessutom avslutar "Margret Attladottir" med detta citat "det är totalt obegripligt att sverigedemokraterna får vara med i svenska dagbladets valkompass, skamligt" slut citat. varför skulle det vara skamligt och obegripligt "Margret Attladottir"? det är val i höst och opinionsundersökningarna visar att sverigedemokraterna eventuellt passerar riksdagsspärren. varför är det då OBEGRIBLIGT att sätta partiet på kartan då partiet DE FACTO är högaktuellt i svensk politik? dessutom är ju jämställdhet så viktigt för dig "Margret Attladottir", så då tycker jag att du "Margret Attladottir", ska ta och tänka lite på, att du "Margret Attladottir", borde gå och hänga dig själv. hade tänkt skriva något annat men det där knöt ändå ihop säcken rätt fint. summa summarum AVLID

Kommentarer
Postat av: Ollanski

you suck salty balls

2011-05-27 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0