gråter blod

BLONDINBELLA citat; "Titta! Det kom något som gjorde mig glad mitt i mitt lilla elände, en t-shirt där det står “En riktig tjej äter en 200 gram:are när hon känner för det” Jag myntade ju det uttrycket för några veckor sedan och så kom den här balla tröjan hem till mig! Tyvärr så hittar jag inte vilket företag som har skickat tröjan men ni kan väl höra av er för jag har en tanke att vi kan sälja några t-shirts på bloggen och så ger vi vinsten till en organisation som hjälper tjejer att bli friska från ätstörningar, vad tror ni om det?". Jag tycker verkligen att det är en lysande idée blondinbella! Vi kan köpa chokladkakor och chips och stoppa ner i anorektikernas hals när anorektikerna sover! Så himla bra idée, du borde verkligen bli helgonförklarad blondinbella. Eller bara idiotförklarad. Det borde vara skottpengar på sådana som du. ä.c.k.l.i.g.a.s.l.a.m.p.a:P. Förstår mig dock inte på anorektiker, varför äter ni inte bara hamburgare istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0