Hur blåser det på Vänern?

hej alla barn nu är det barnprogram, titta nu vad farbror legoman tar fram: två trianglar och en lång longboard, nu blir min snopp allt en smula hård! ja sånt är livet jag hoppas ni är tillräckligt poetiska av er för att förstå kompositionen i en klassisk dikt och inte läser på prosa för den här dikten klingar väldigt fint. sen om jag kankse stavar fel här och där är det inte för att jag har en ny dator med annorlunda tangentbort utan för att jag råkade stoppa in fingrarna mellan de oerhört snabba aerodynamiska ekrarna till min hipstriga fixie så dom twistades och blev helt cp. sen när dom nästan läkt råkade jag köra över handen när jag skulle göra lite low ridin' med handen i marken på min longboard. tur att det är mer korta aprikosa unisexshorts från AA som gäller nu, var så jävla jobbigt när mina svarta harems fladdrade in i kedjan hela förra säsongen. puh! tur att den trenden är över. sen är halsbanden en annan femma men då kan man ju fästa kedjorna med an säkerhetsnål över axeln så blir det både fashion och praktiskt:D ah nu vet jag inte om jag har så mycket mer att säga ni vet ju redan allt om klubbar och så men skulle bara säga att P&L är bästa festivalen i år fan. mando diao, killers, MGMT, fan alla e ju där fan. jag tror att jag älskart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0