jag igen

det är alltid roligt att upptäcka att man är omgiven av intressanta, intelligenta, engagerade och kunniga människor som faktiskt bidrar med något till samhället. synd bara att det aldrig någonsin händer. glömde förresten skriva ett jätteheiligt inlägg på Svea Rikes Dag eller Sveriges nationaldag som man säger i folkmun hehe iallafall så var det i söndags och jag ursäktar att bloggen inte uppmärksammade detta men jag var upptagen med att skjuta invandrare med luftgevär från taket på en moské. men jag älskar vårt underbara land och jag infogar en liten bild på Daniel Höglund för att lätta upp stämningen i denna väldigt textberikade blogg. varsågoda!

danne


nu kanske hans huvud blev lite brett jag vet inte riktigt jag råkade nämligen dra lite i bilden så URSÄKTA daniel om jag på teknisk väg deformerat ditt annars så välskapta huvud. ville bara att alla läsare skulle veta att det ligger till som så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0