salem al fakir är en tönt som gör bort sig inför hela världens kungligheter i skrivande stund

fuck stockholm 2010. så jävla onödigt och alla som tycker att "aa men hallå monarkin är faktiskt fett bra dom representerar och fattar ni inte va mycket pengar vi kommer tjäna på det daah" aa men bröllopet kostade drygt 20 miljoner kronor från början och alla intäkter ni hade räknat med för hotell och bussar det blir inget av det med det serröni för ingen jävel vill se ett jävla bröllop mellan en megahaka och truckerkepskille så jag tycker iallafall vi ska avskaffa monarkin innan prinsessan madde äter upp hela apanaget bokstavligen för hon är ett fetto och fdet var ju tur att hon blev av med den där bögen hon var tillsammans med fyfan säger jag bara jag h y s e r    a g g mot kungahuset. det ENDA bra med bröllopet är att mc donalds tydligen firar genom att stämpla sina burgare med ett hjärta så om man får ett hjärta får man en ny burgare. det är fan värt 20 miljoner av skattepengar för att jag ska få käka gratis. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0