Inget nytt, bara nice

Jag hatar verkligen äckliga små prettotjejer som går typ kulturama och har en ful systemkamera som dom inte kom in på kungstensgymnasiet med pga av sina bilder för att dom, enligt sig själva, är för artistiskt begåvade. Dom har pojkfrisyrer fast än dom inte är pojkar och sen så tror dom svinen att dom är något. Jävla fittäcklel säger jag bara. Blir så jävla förbannad. Förbannelse över er. Sen är det inte själva grejen med småflickorna, jag kom inte heller in på kungstensgymnasiet men detta har snarare med min oartistiskhet och att jag helt enkelt är väldigt dålig på foto att göra, inte för att jag anser mig vara bättre(fast det är jag) och går runt med den där pojkfrisyren och ser uppkäftig ut. Det är för fan fel. Iallafall, såg min drömkille idag på weekday, han var rätt ful i ansiktet men han hade en sjukt snygg stil, den där typiska weekdaystilen ni vet? Så jävla snyggt! Typ randig tröja, converse och röda hängslen, hatt och grejer, snygghet stilifierad. Skulle kunna gifta mig med hans stil, den var något gammalt, något nytt, något lånat, något blått...Oj haha nu tänkte jag inte ens på att refererade en hellström skiva, haha sjukt, indie ända ut i fingerspetsarna antar jag! Iallfall så var han så himla sexig och fin (stilen dårå) så jag plåtade den under en sensuell fotosession med hans sexiga stil sen så la jag ner bildena i min tygkasse med markus krunegård på och då kände jag att livet var praktiskt taget fulländat. Nu när jag väl tog upp tygkassar med krunegård på så kan jag berätta lite om EN av mina egna (har en hel garderob med tygkassar med krunegård på, sen så har jag en annan garderob med andra tygkassar, fast det är mest coola svarta tygkassar med kanske något coolt tryck på). Min tygkasse har ju som sagt krunegård på sig, hans hufvud, tecknat på kassen. Lite flummigt haha kul att se på när man är bäng. Den är signerad fast inte på riktigt för det har han inte tid med för han är upptagen med att leva som en gris och dö som en hund som är en OTROLIGT BRA SKIVA FÖRRESTEN, tror jag älskart. Eller? På tal om söder så är det ju väldigt viktigt att ha sina egna, lite mer retro slangord. De tar väldigt mycket från gamla svenska filmklassiker som sökarna eller stockholmsnatt. Om någon frågar hur läget är säger de ofta tex. att läget är lunch, vilket betyder lungt (fast egentligen så är det målet man äter mellan frukost och middag). De gillar också ofta att försöka distansera sig från sig själva och skämta lite om sin klädstil, eftersom de ofta är väldigt modemedvetna så skämtar de om "fashion" (fashion = engelskans ord för mode)och använder det uttrycket i många olika, lika väl passande som opassande sammanhang. (passande exempel: "Din svarta långklänning i sammet är väldigt fashion", förekommer ofta eftersom att detta är sant och sådana klänningar ofta skådas, på både män och kvinnor. Opassande exempel: "Fan va fashion med pasta till lunch (lunch i detta sammanhang med sin rätta innebörd) idag" detta är mycket opassande då det inte är något fashion med pasta över huvud taget)
Ord som ofta används i många sammanhang idag är också engelskans ord för saker som är lugna, orden "Soft" och "chill" är något man ofta snubblar över, dessa uppkom då folk började röka cannabis, då blev hjärnan mjuk och de började tycka att de mesta var soft och chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0