NEVER SAY NEVER <3

Jag blev skita glad när ja gick in på din blogg (wich i by the way love biatch)
å såg att du lotta ut biljetter till justin biebers (justin baby för mig :P) för att jag älskar justin bieber och har gjort de enda sen först gången ja såg honom på youtube då han typ bara hade 50 000 visningar o inte släppt nån egen låt alls.
jag tyckte att han var så charmig och snygg, men framför allt bra sångare och efter de har jag varit helt hooked. det bästa i mitt liv va när han svarade på min youtube kommentar (för några år sen asså) och det är typ fortfarande mitt största partytrick att berätta och får mig alltid att le för mig själv.
Jag har gått å väntat på att få se denhär filmen aslänge för ja känner typ lite igen mig i hans liv och skulle vela veta mer (inte att ja e en superstjärna och världens bästa sångare men mer med svåra erfarenheter och pappaproblem) plus att ja älskar honom och eftersom att han e en så galet bra sångare så hoppas och tror jag verkligen att han kommer att även kunna spela bra i filmen.
Jag hoppas verkligen att jag vinner dehär, jag vinner typ aldrig något å de här e typ det jag någonsin velat vinna mest o detta känns som om de e min tur haha :)
Tack Amir hoppas att ja vinner, gillar dig och din blogg ändå iallafall haha men hoppas kan man ju.
önskar också justin bieber en bra födelsedag (som nu precis tog slut :P)

Jag heter iallfall hanna och min mail är [email protected]
pusså kram

älskade
<3

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Önskar dig en sketabra torsdag! :D

2012-05-17 @ 12:15:17
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0